قالب وبلاگ
نويسندگان

نسل جدید نیسان gt-r، چه از نظر طراحی و چه از نظر فنی، کاملا دگرگون شده است، تا بتواند موفقیت های پنج ساله مدل های پیش را، به خوبی تکرار کند. از جمله مهمترین تغییرات اعمال شده روی گودزیلا، می توان به: استفاده گسترده از آلومینیوم برای ساخت پیشرانه دست ساز آن که در قسمت میانی خودرو قرار می گیرد، افزایش سقف حداکثر دور موتور مجاز، تقویت سیستم تعلیق به جهت افزایش قابلیت های اسپرت، کاهش ارتفاع خودرو، و اصلاح سیستم تزریق سوخت، اشاره کرد.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، نیسان گودزیلا، در دو تیپ premium و black به فروش می رسد، و البته تیپ ارزان قیمت تری با نام pure، برای بازار آسیا در نظر گرفته شده است. از میان شاخصه های این خودرو می توان به مواردی همچون: تزئین فضای داخلی با رنگ های قرمز و مشکی، صندلی های مسابقه ای ریکارو با روکش چرمی، براگیر عقب از جنس فیبر کربن، سیستم تعلیق bilstein با خفه کن های اتوماتیک و قابلیت تنظیم برای رانندگی در سه حالت: comfort، sport، و race، آنتی رول بار جدید، ترمزهای 6 پیستونه با کالیبرهای برمبو، تایرهای اسپرت دانلوپ اسپرت مکس جی تی، رینگ های 20 اینچی بسیار زیبا، و امکان انتخاب 7 رنگ مختلف برای بدنه اشاره کرد.
در ادامه توجه شما را به مشخصات فنی خودروی مورد بحث، جلب می نمائیم:
حجم پیشرانه، تعداد و آرایش سیلندرها: 3.8 لیتر، 6 سیلندر، v شکل
حداکثر قدرت – گشتاور: 545 اسب بخار – 628 نیوتن متر
شتاب صفر تا صد – صد تا صفر: 2.7 ثانیه – حدود 3.5 متر
حداکثر سرعت: 274 کیلومتر بر ساعت
نسبت تقسیم وزن (جلو-عقب): 50-50
وزن خالص: 1735 کیلوگرم

[ ۱۳٩۱/٩/۱٩ ] [ ۸:۱٤ ‎ب.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

از کانال ما در سایت آپارات دیدن کنید: WWW.Aparat.com/Em911
RSS Feed

آمار آنلاین

كد ماوس