قالب وبلاگ
نويسندگان
Fire Truck

 

Ferdinand Porsche علاقه ویژه ایی به ماشین های آتش نشانی داشت زمانی که او به بعنوان مدیر فنی مهندسی در Austro Daimler مشغول به کار شد، اولین مشتری او شرکتی بود که دارای گروه داخلی برای احیاء حریق بود این شرکت در خواست ساخت یک ماشین خاص برای مهار کردن آتش های احتمالی را داشت. این خودرو اولین ماشین با امکان حمل پرسنل، پمپ و شلنک آب بود. این ماشین برای مدت 20 سال استفاده شد و پس از آن نیز توسط یک گروه استرالیایی تغییر کرد و برای 36 سال دیگر بکار گرفته شد.


[ ۱۳٩٢/٦/٢٥ ] [ ۱٠:۳٧ ‎ب.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

Semper Vivus

این اولین خودرو Hybrid دنیا است که توسط پروفسور پورشه در سال 1900 اختراع شد هرکدام از چرخ های جلوی Semper Vivus حدود 270 کیلوگرم وزن دارند چون موتورهای الکترونیکی در همان جا قرار داده شده اند.
 
 
 
 
 
.
 
[ ۱۳٩٢/٦/٢٥ ] [ ۱٠:۳٤ ‎ب.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

درگ فوق العاده شوالیه آلمانی و شاهزاده آلمانی ! پورشه ۹۱۱ توربو و مرسدس بنز SL۶۵ BITURBO هر دو دارای تویین توربو هستند ولی مرسدس از موتور قدرتمندتری نسبت به پورشه بهره میبرد و مدل AMG black series میباشد ولی با وجود این باز هم شاهکار فردیناند پورشه , مرسدس را متوجه شکست سختی میکند. لازم به ذکر است که هیچ کدام از این دو خودرو تیونینگ نیستند. EMCARS.persianblog.ir

[ ۱۳٩٢/٦/٢٥ ] [ ٤:٢۸ ‎ب.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

باز هم عکاسان تصاویر پورشه ماکان مدل 2014 را در حال دور زدن در نوربورگرینگ افسانه ای در آلمان منتشر کردند.

پورشه در تلاش برای افزایش فروش خود، به شدت در حال گسترش مدل هایش در بخش های متفاوت بازار است. ماکان مدل 2014 به عنوان مدل ابتدایی کراس اوور این برند اسپرت لوکس خواهد بود.

خودرویی که در این تصاویر دیده می شود تقریبا بدون پوشش است و کمی شبیه به مشابه خود یعنی کاین به نظر می رسد.

انتظار می رود این کراس اوور کوچک دارای گزینه های متعدد سیستم انتقال قدرت گروه فولکس واگن باشد. به نظر می رسد موتور پایه این خودرو 2.0 لیتری توربو چهار هیبریداسیون شده فولکس واگن با یک موتور الکتریکی و بسته باطری بسیار شبیه به آئودی q5 باشد. احتمالا موتور بهترین نسخه این خودرو 3.0 لیتری سوپرشارژ v6 با قدرت حدود 370 اسب بخار و گشتاور 542 نیوتون متر است.

انتظار می رود تمام جزئیات پورشه ماکان جدید در نمایشگاه خودروی لس آنجلس اواخر ماه نوامبر منتشر شود.

[ ۱۳٩٢/٦/٢٠ ] [ ٧:٠٦ ‎ب.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

درگی فوق العاده زیبا و دیدنی((حتماً ببینید))

 

[ ۱۳٩٢/٦/۱٤ ] [ ٧:۱٩ ‎ب.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

بررسی اتومبیل بسیار زیبا و قدرتی مرسدس بنز G63 AMG

 

[ ۱۳٩٢/٦/۱٤ ] [ ٧:۱٦ ‎ب.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

تریلر بسیار زیبا و دیدنی

[ ۱۳٩٢/٦/۱٤ ] [ ٧:۱٢ ‎ب.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

این کیلیپ قسمتی از مسابقاتDTM است که صحنه تصادف خودروی آئودی با مرسدس را نشان میدهد. در صحنه اول راننده آئودی(عمدا)به مرسدس ضربه میزنه و باعث میشه که مرسدس از مقام اول به مقام پنجم سقوط کنه. در صحنه دوم راننده مرسدس با اینکه فقط چند متر با قهرمانی فاصله داشت۸۳دور مسابقه دادن رو فدای انتقام از راننده آئودی کرد و او و خودش را از دور مسابقه خارج کرد و با این کار نشان داد مقام هیچ اهمیتی برای او ندارد. در پایان مسابقه راننده آئودی گریه کنان پیست را ترک کرد ولی راننده مرسدس خندان از پیست خارج شد!

[ ۱۳٩٢/٦/۱٤ ] [ ۱۱:٤٩ ‎ق.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

[ ۱۳٩٢/٦/۱٤ ] [ ۱۱:٤٧ ‎ق.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

[ ۱۳٩٢/٦/۱٤ ] [ ۱۱:٤٥ ‎ق.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

[ ۱۳٩٢/٦/۱٤ ] [ ۱۱:٤٢ ‎ق.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

[ ۱۳٩٢/٦/۱٤ ] [ ۱۱:٤٠ ‎ق.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

[ ۱۳٩٢/٦/۱٤ ] [ ۱۱:۳٥ ‎ق.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

[ ۱۳٩٢/٦/۱٤ ] [ ۱۱:۳۱ ‎ق.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

[ ۱۳٩٢/٦/۱٤ ] [ ۱۱:٢٧ ‎ق.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

[ ۱۳٩٢/٦/۱٤ ] [ ۱۱:٢٥ ‎ق.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

[ ۱۳٩٢/٦/۱٤ ] [ ۱۱:٢٢ ‎ق.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

فردیناند پورشه (به آلمانیFerdinand Porsche)‏ (۳ سپتامبر ۱۸۷۵ تا ۳۰ ژانویه ۱۹۵۱) یک طراح مشهور موتور خودرو اهل اتریش بود. او در سال ۱۹۲۳ به همراه خانواده به اشتوتگارت نقل مکان کرد؛ چرا که پدر باید در کارخانه دایملر مشغول به کار می‌شد. فری پورشه همانند پدر خود علاقه شدیدی به اتومبیل داشت و همین علاقه بود که به خلق یک شاهکار دیگر در دنیای اتومبیل‌ها منجر شد. فردیناند پورشه پدر در سال ۱۹۳۱ کارخانه Dr.Ing.hc.f.Porsche GmbH را در اشتوتگارت تأسیس کرد تا در آن به طراحی و ساخت اتومبیل مشغول شود. فری ریاضیات را در مدرسه و مکانیک را در کارگاه پدر آموخت. دوران جوانی فری مصادف بود با به قدرت رسیدن هیتلر در آلمان و فراخوان او برای بازسازی صنایع. هیتلر می‌خواست که آلمان سریع ترین اتومبیل‌ها را بسازد. بنابراین کارخانه‌های اتومبیل سازی را از کمک‌های دولتی برخوردار کرد. فردیناند پورشه پدر نیز از این مساعدت‌ها سهمی برد و توانست مدیریت کارخانه‌هایی چون Auto Union و Wanderer را بر عهده گیرد. در سال ۱۹۳۳ اولین اتومبیل پورشه با یک موتور ۱۶ سیلندر ۴٫۵ لیتری و شاسی آلومینیومی ساخته شد. قرارداد پورشه با Auto Union در سال ۱۹۳۸ به اتمام رسید و او بیشتر وقت خود را صرف طراحی ماشین آلات جنگی کرد. با پایان جنگ، پدر و پسر به اسارت فرانسوی‌ها درآمدند. فرانسوی‌ها برای آزادی هرکدام از پورشه‌ها ۵۰۰ هزار فرانک مطالبه کردند ولی بضاعت مالی خانواده پورشه تنها اجازه پرداخت وثیقه یکی را می‌داد بنابراین پسر در ماه جولای ۱۹۴۶ آزاد شده و به اتریش بازگشت ولی پدر در اسارت فرانسوی‌ها باقی ماند. فری پس از بازگشت سعی کرد تا کارخانه پدری خود را بازسازی کند ولی از سوی نیروهای اشغالگر منع شد. این امر باعث شد تا وی به شهر Carinthia/Gmnd در اتریش برگردد تا با کمک خواهر خود کارخانه جدید برای ساخت پمپ آب و لوازم لوله کشی تأسیس کند. عقد قرارداد با برخی کارخانه‌های اتومبیل سازی باعث شد تا وسوسه ساخت یک اتومبیل به جان فری بیافتد. در ذهن فری چیزی از قلم افتاده بود و آن رویای پدر برای طراحی یک اتومبیل اسپرت بر مبنای فولکس واگن قورباغه‌ای بود. اتومبیلی که بدین شکل در سال ۱۹۴۷ طراحی شد Porsche Type ۳۵۶ نام گرفت. این مدل از یک موتور چهار سیلندر هوا خنک با قدرت ۴۰ اسب بخار نیرو می‌گرفت که در قسمت عقب اتومبیل نصب شده بود. Porsche Type ۳۵۶ اولین اتومبیلی بود که به نام پورشه مزین گشت. فری در سال ۱۹۴۹ به اشتوتگارت برگشته و کارخانه پورشه را در آنجا بنیان نهاد. فری برای کارخانه خود آرم شهر اشتوتگارت را انتخاب کرد. او در سال 1963 خودروی افسانه ای 911 را طراحی کرد و با این کار اولین خودروی اسپرت دنیا تولید شد.روحش شاد.


[ ۱۳٩٢/٦/۱٢ ] [ ٢:٢۳ ‎ب.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]

زیباترین و بزرگترین درگ ریس 2013 جهان((حتماً ببینید)) FULL HD

 

[ ۱۳٩٢/٦/۳ ] [ ۱۱:٤۳ ‎ب.ظ ] [ Erfan & Mohammadreza ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

از کانال ما در سایت آپارات دیدن کنید: WWW.Aparat.com/Em911
RSS Feed

آمار آنلاین

كد ماوس